КАТАЛОГ ВИБІРКОВИХ ДИСЦИПЛІН ЦИКЛУ ЗАГАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ
на 2020/2021 н.р.
Кафедра, яка пропонує дисципліну |
Викладач, який буде викладати дисципліну |
Назва загальної компетентності, на розвиток якої спрямована дисципліна |
Результати навчання |
Методи вик-ладання, які пропонують-ся (лекції, практики, ко-мандна робо-та, семінар, проекттна ро-бота, проб-лемні заняття тощо) |
Рівень освіти, для якого пропо-нується дисци-пліна |
Перелік галузей знань / cпеціаль-ність, для яких про-понується дисципліна |
Макси-мальна кількість студентів, які мо-жуть за-писатися на дисци-пліну |
Вхідні вимоги до студентів, які хочуть обрати дисциплі-ну / до аудиторії |
Обме-ження щодо семес-тру вивче-ння |
||
Лекції |
Семінарські та практичні заняття, лабораторні роботи |
||||||||||
ДИСЦИПЛІНИ ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ |
|||||||||||
Кафедра електроніки, загальної та прикладної фізики |
Пасько Ольга Олександрівна |
Пасько Ольга Олександрівна Пилипенко Олександр Валерійович |
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. |
Застосовувати навички міжособистісної взає-модії та здатність пра-цювати в команді. Виявляти навички са-мостійної та колектив-ної роботи, лідерські якості, організовувати роботу у межах обме-женого часу з наголо-сом на професійну сумлінність. |
Лекції, практичі заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту |
90 |
Без обмежень |
Без обме-жень |
|
ДИСЦИПЛІНИ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ |
|||||||||||
кафедра ЕКТ |
Кобяков Олександр Миколайович |
Здатність до абстрактного мислення, розширення кругозору |
Ознайомлення з усною і письмовою польською мовою. Стимул вивчення інших слов'янських мов. |
Лекції, практичі заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту окрім спеціальностей мовної підготовки |
60 |
Студент по-винен мати елементарні знання з граматики рідної мови |
Без обме-жень |
||
ДИСЦИПЛІНИ ІНШИХ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ІТ ПРОФІЛЮ |
|||||||||||
кафедра комп`ютерних наук, секція інформаційно-комунікацій-них технологій |
Петров Сергій Олександрович |
Петров Сергій Олександрович |
Здатність реалізовувати алгоритми підвищеної складності, застосовуючи сучасні структури даних |
Вміти застосовувати мову програмування для реалізації імітацій-них алгоритмів. Вміти визначати та реалізовувати струк-тури даних для ефек-тивного розв'язку приладних задач |
Лекції, практичні заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту,окрім 122 Комп’ютернінауки |
90 |
Базове володіння комп'юте-ром. |
Без обме-жень |
|
Кафедра електроніки та комп`ютерної техніки |
Горячев Олексій Євгенійович |
Горячев Олексій Євгенійович |
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу |
Знання основ і прин-ципів створення комп'ютерної анімації Уміння створювати анімовані ролики, банери. Володіння методами створення анімації у відповідності до технічного завдання. |
Лекції, практичі заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту |
60 |
Базове во-лодіння комп'юте-ром. Мультиме-дійна ауди-торія для лекцій, комп'ютер-ний клас для практик |
Без обме-жень |
|
Кафедра математичного аналізу і методів оптимізації |
Жиленко Тетяна Іванівна |
Жиленко Тетяна Іванівна, Кравченко Юлія Анатоліївна |
Здатність до абстрактного мислення та синтезу |
Здатність прийняття рі-шень в умовах невиз-наченостей, вміння оперувати з нечіткими множинами, виконува-ти математичні опера-ції над ними з метою прийняття оптималь-ного рішення. |
Лекції, практичі заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту |
60 |
Без обмежень |
Без обме-жень |
|
Кафедра прикладної математики та моделювання складних систем |
Князь Ігор Олександрович |
Князь Ігор Олександрович |
Навички вико-ристання інформа-ційних і комуніка-ційних технологій. |
Знання та розуміння су-часних методів та під-ходів до моделювання. |
Лекції, лабораторні заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту |
60 |
Без обмежень |
Без обме-жень |
|
Кафедра нано-електроніки |
Борисюк Вадим Миколайович |
Борисюк Вадим Миколайович |
Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. |
Намагатися засвоювати нові знання, прогресив-ні технології та іннова-ції, знаходити нові не-шаблонні рішення і за-соби їх здійснення; відповідати вимогам гнучкості в подоланні перешкод та досягненні мети, раціонального використання та нор-мування часу, дисцип-лінованості, відпові-дальності за свої ріше-ння та діяльність. |
Лекції, практичні, лабораторні заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту |
60 |
Без обмежень |
Без обме-жень |
|
Кафедра нано-електроніки |
Багдасарян Артем Анатолійович |
Багдасарян Артем Анатолійович |
Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. |
Намагатися засвоювати нові знання, прогресив-ні технології та іннова-ції, знаходити нові не-шаблонні рішення і за-соби їх здійснення; відповідати вимогам гнучкості в подоланні перешкод та досягненні мети, раціонального використання та нор-мування часу, дисцип-лінованості, відпові-дальності за свої ріше-ння та діяльність. |
Лекції, практичні, лабораторні заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту |
60 |
Без обмежень |
Без обме-жень |
|
Кафедра комп`ютерних наук, секція інформаційних технологій проектування |
Шендрик Віра Вікторівна, Парфененко Юлія Вікторівна |
Парфененко Юлія Вікторівна, Бойко Ольга Василівна |
Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій, навички управління інформацією |
Оволодіння основними поняттями web-техно-логій, принципами роботи мережі Internet та WWW, базовими поняттями мови роз-мітки web-сторінок HTML та каскадних таблиць стилів CSS, базовими принципами, технологіями та прийомами створення web-сайтів. Здобуття практичних навичок використання інстру-ментальних програм-них засобів створення web-сайтів, зокрема за допомогою CMS на прикладі найпопу-лярнішої CMS WordPress, а також прийомами просування web-сайтів в мережі Internet. Оволодіння знаннями з SEO (пошу-кової) оптимізації сайтів, навичками з реєстраціії сайту в по-шукових системах та каталогах, web-аналі-тики, просування web-сайтів в соціальних медіа. У результаті вивчення дисципліни студенти зможуть створити власний web-сайт та розмістити його на сервері в мережі Internet. |
Лекції, практичні заняття, самостійна робота |
Бакалавр |
Для усього |
90 |
Базові навички роботи з персональ-ним комп’юте-ром |
Без обме-жень |
|
Кафедра комп`ютерних наук, секція інформаційних технологій проектування |
Баранова Ірина Воло-димирівна |
Баранова Ірина Володимирівна Коваль Максим Воло-димирович |
Здатність до абстрактного мис-лення, аналізу та синтезу. |
Знання принципів створення 3D графіки, технологій тривимірно-го моделювання, інструментів роботи з додатком 3ds max при моделюванні та візуа-лізації, вміння створю-вати тривимірні моделі, налаштовувати мате-ріали та виконувати візуалізацію сцени |
Лекції, практичні заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту |
60 |
Базові на-вички робо-ти з персо-нальним комп’юте-ром, прос-торова уява Мультиме-дійна ауди-торія для лекцій, комп'ютер-ний клас з відповід-ним ПЗ для практик. |
Без обме-жень |
|
Кафедра комп`ютерних наук, секція інформаційних технологій проектування |
Федотова Наталії Анатоліївна |
Федотова Наталії Анатоліївна |
Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій |
Знання основних прин-ципів та підходів до ди-зайну сайту. Навички роботи з відповідним програмним забезпече-нням. Вміння створю-вати інтерфейс та про-тотипувати його під різні пристрої. |
Лекції, лабораторні заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту |
60 |
Базові на-вички робо-ти з персо-нальним комп’юте-ром / Мультиме-дійна ауди-торія для лекцій, комп'ютер-ний клас з відповідним ПЗ для практик |
Без обме-жень |
|
Кафедра комп`ютерних наук, секція інформаційних технологій проектування |
Неня Віктор Григорович |
Неня Віктор Григорович |
Здатність до сис-темного мислення, застосування ме-тодології систем-ного аналізу для дослідження складних проблем різної природи. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. Здатність застосо-вувати знання у практичних си-туаціях. Знання та розумі-ння предметної області та розумі-ння професійної діяльності. Здатність генеру-вати нові ідеї (креативність) |
На курсі студент отри-має знання методології системного аналізу для системного дослідже-ння детермінованих та стохастичних моделей об’єктів і процесів, проектування та експлуатації інформа-ційних систем, продук-тів, сервісів інформа-ційних технологій, ін-ших об’єктів професій-ної діяльності. |
Лекції, практичі заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту |
60 |
Без обмежень |
Без обме-жень |