7 травня 2016 року в рамках IT школи СумДУ «ІТ4Teens» відбувся навчальний модуль з Управління ІТ-проектами. Заняття проходило в ігровому режимі у формі бізнес-гри з проектного менеджменту «Kanban». Учасники гри, школярі 9-11 класів шкіл №10 та №27, були розподілені на окремі команди.У кожного учасника була своя роль: менеджер проекту, відповідальний за надходження прибутку, відповідальний за реалізацію проекту та контроль часу, а також відповідальний за відображення процесів на діаграмах (Lead Time Distribution Chart, Cumulative Flow Diagram). Ведучими було оголошено наступне завдання «Йде вже 9 день роботи, ваша компанія розробляє веб-додаток і заробляє на передплатниках. Нові “фічі” приносять нових передплатників. Більше передплатників, більший прибуток. Ваша мета в максимізації прибутку. Ваше завдання в оптимізації потоку роботи та грамотному проектному менеджменті». Протягом проведення гри, учасники продемонстрували навички системного та аналітичного мислення, управління проектами та людьми. Окрім того, суттєво поглибили свої знання у галузі ІТ, управлінні створенням ІТ продуктів, спілкування з замовником тощо. Школярі отримали дуже багато позитивних емоцій від заходу, були в захваті від креативної форми проведення навчання, відзначили кава-брейк, а також вже висловили бажання разом з іншими однолітками примати участь у наступних сесіях IT школи СумДУ «ІТ4Teens».
Нагадаємо, що базі факультету Електроніки та інформаційних технологій, кафедри Комп’ютерних наук, секції Інформаційних технологій проектування проводиться IT школа «ІТ4Teens» для учнів 9-11 класів шкіл м. Суми. IT школа включає в себе 4 освітні модулі: розроблення мобільних додатків на Android, створення web-додатків, game development з курсом 3D графіки та web дизайну, управління ІТ-проектами (project management).