Кафедра, яка пропонує дисципліну |
Викладач, який буде викладати дисципліну |
Назва загальної компетентності, на розвиток якої спрямована дисципліна |
Результати навчання |
Методи вик-ладання, які пропонують-ся (лекції, практики, ко-мандна робо-та, семінар, проекттна ро-бота, проб-лемні заняття тощо) |
Рівень освіти, для якого пропо-нується дисци-пліна |
Перелік галузей знань / cпеціаль-ність, для яких про-понується дисципліна |
Макси-мальна кількість студентів, які мо-жуть за-писатися на дисци-пліну |
Вхідні вимоги до студентів, які хочуть обрати дисциплі-ну / до аудиторії |
Обме-ження щодо семес-тру вивче-ння |
||
Лекції |
Семінарські та практичні заняття, лабораторні роботи |
||||||||||
ДИСЦИПЛІНИ ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ |
|||||||||||
Кафедра електроніки, загальної та прикладної фізики |
Пасько Ольга Олександрівна |
Пасько Ольга Олександрівна Пилипенко Олександр Валерійович |
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. |
Застосовувати навички міжособистісної взає-модії та здатність пра-цювати в команді. Виявляти навички са-мостійної та колектив-ної роботи, лідерські якості, організовувати роботу у межах обме-женого часу з наголо-сом на професійну сумлінність. |
Лекції, практичі заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту |
90 |
Без обмежень |
Без обме-жень |
|
ДИСЦИПЛІНИ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ |
|||||||||||
кафедра ЕКТ |
Кобяков Олександр Миколайович |
Здатність до абстрактного мислення, розширення кругозору |
Ознайомлення з усною і письмовою польською мовою. Стимул вивчення інших слов'янських мов. |
Лекції, практичі заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту окрім спеціальностей мовної підготовки |
60 |
Студент по-винен мати елементарні знання з граматики рідної мови |
Без обме-жень |
||
ДИСЦИПЛІНИ ІНШИХ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ІТ ПРОФІЛЮ |
|||||||||||
кафедра комп`ютерних наук, секція інформаційно-комунікацій-них технологій |
Петров Сергій Олександрович |
Петров Сергій Олександрович |
Здатність реалізовувати алгоритми підвищеної складності, застосовуючи сучасні структури даних |
Вміти застосовувати мову програмування для реалізації імітацій-них алгоритмів. Вміти визначати та реалізовувати струк-тури даних для ефек-тивного розв'язку приладних задач |
Лекції, практичні заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту,окрім 122 Комп’ютернінауки |
90 |
Базове володіння комп'юте-ром. |
Без обме-жень |
|
Кафедра електроніки та комп`ютерної техніки |
Горячев Олексій Євгенійович |
Горячев Олексій Євгенійович |
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу |
Знання основ і прин-ципів створення комп'ютерної анімації Уміння створювати анімовані ролики, банери. Володіння методами створення анімації у відповідності до технічного завдання. |
Лекції, практичі заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту |
60 |
Базове во-лодіння комп'юте-ром. Мультиме-дійна ауди-торія для лекцій, комп'ютер-ний клас для практик |
Без обме-жень |
|
Кафедра математичного аналізу і методів оптимізації |
Жиленко Тетяна Іванівна |
Жиленко Тетяна Іванівна, Кравченко Юлія Анатоліївна |
Здатність до абстрактного мислення та синтезу |
Здатність прийняття рі-шень в умовах невиз-наченостей, вміння оперувати з нечіткими множинами, виконува-ти математичні опера-ції над ними з метою прийняття оптималь-ного рішення. |
Лекції, практичі заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту |
60 |
Без обмежень |
Без обме-жень |
|
Кафедра прикладної математики та моделювання складних систем |
Князь Ігор Олександрович |
Князь Ігор Олександрович |
Навички вико-ристання інформа-ційних і комуніка-ційних технологій. |
Знання та розуміння су-часних методів та під-ходів до моделювання. |
Лекції, лабораторні заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту |
60 |
Без обмежень |
Без обме-жень |
|
Кафедра нано-електроніки |
Борисюк Вадим Миколайович |
Борисюк Вадим Миколайович |
Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. |
Намагатися засвоювати нові знання, прогресив-ні технології та іннова-ції, знаходити нові не-шаблонні рішення і за-соби їх здійснення; відповідати вимогам гнучкості в подоланні перешкод та досягненні мети, раціонального використання та нор-мування часу, дисцип-лінованості, відпові-дальності за свої ріше-ння та діяльність. |
Лекції, практичні, лабораторні заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту |
60 |
Без обмежень |
Без обме-жень |
|
Кафедра нано-електроніки |
Багдасарян Артем Анатолійович |
Багдасарян Артем Анатолійович |
Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. |
Намагатися засвоювати нові знання, прогресив-ні технології та іннова-ції, знаходити нові не-шаблонні рішення і за-соби їх здійснення; відповідати вимогам гнучкості в подоланні перешкод та досягненні мети, раціонального використання та нор-мування часу, дисцип-лінованості, відпові-дальності за свої ріше-ння та діяльність. |
Лекції, практичні, лабораторні заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту |
60 |
Без обмежень |
Без обме-жень |
|
Кафедра комп`ютерних наук, секція інформаційних технологій проектування |
Шендрик Віра Вікторівна, Парфененко Юлія Вікторівна |
Парфененко Юлія Вікторівна, Бойко Ольга Василівна |
Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій, навички управління інформацією |
Оволодіння основними поняттями web-техно-логій, принципами роботи мережі Internet та WWW, базовими поняттями мови роз-мітки web-сторінок HTML та каскадних таблиць стилів CSS, базовими принципами, технологіями та прийомами створення web-сайтів. Здобуття практичних навичок використання інстру-ментальних програм-них засобів створення web-сайтів, зокрема за допомогою CMS на прикладі найпопу-лярнішої CMS WordPress, а також прийомами просування web-сайтів в мережі Internet. Оволодіння знаннями з SEO (пошу-кової) оптимізації сайтів, навичками з реєстраціії сайту в по-шукових системах та каталогах, web-аналі-тики, просування web-сайтів в соціальних медіа. У результаті вивчення дисципліни студенти зможуть створити власний web-сайт та розмістити його на сервері в мережі Internet. |
Лекції, практичні заняття, самостійна робота |
Бакалавр |
Для усього |
90 |
Базові навички роботи з персональ-ним комп’юте-ром |
Без обме-жень |
|
Кафедра комп`ютерних наук, секція інформаційних технологій проектування |
Баранова Ірина Воло-димирівна |
Баранова Ірина Володимирівна Коваль Максим Воло-димирович |
Здатність до абстрактного мис-лення, аналізу та синтезу. |
Знання принципів створення 3D графіки, технологій тривимірно-го моделювання, інструментів роботи з додатком 3ds max при моделюванні та візуа-лізації, вміння створю-вати тривимірні моделі, налаштовувати мате-ріали та виконувати візуалізацію сцени |
Лекції, практичні заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту |
60 |
Базові на-вички робо-ти з персо-нальним комп’юте-ром, прос-торова уява Мультиме-дійна ауди-торія для лекцій, комп'ютер-ний клас з відповід-ним ПЗ для практик. |
Без обме-жень |
|
Кафедра комп`ютерних наук, секція інформаційних технологій проектування |
Федотова Наталії Анатоліївна |
Федотова Наталії Анатоліївна |
Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій |
Знання основних прин-ципів та підходів до ди-зайну сайту. Навички роботи з відповідним програмним забезпече-нням. Вміння створю-вати інтерфейс та про-тотипувати його під різні пристрої. |
Лекції, лабораторні заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту |
60 |
Базові на-вички робо-ти з персо-нальним комп’юте-ром / Мультиме-дійна ауди-торія для лекцій, комп'ютер-ний клас з відповідним ПЗ для практик |
Без обме-жень |
|
Кафедра комп`ютерних наук, секція інформаційних технологій проектування |
Неня Віктор Григорович |
Неня Віктор Григорович |
Здатність до сис-темного мислення, застосування ме-тодології систем-ного аналізу для дослідження складних проблем різної природи. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. Здатність застосо-вувати знання у практичних си-туаціях. Знання та розумі-ння предметної області та розумі-ння професійної діяльності. Здатність генеру-вати нові ідеї (креативність) |
На курсі студент отри-має знання методології системного аналізу для системного дослідже-ння детермінованих та стохастичних моделей об’єктів і процесів, проектування та експлуатації інформа-ційних систем, продук-тів, сервісів інформа-ційних технологій, ін-ших об’єктів професій-ної діяльності. |
Лекції, практичі заняття |
Всі рівні |
Для усього контингенту |
60 |
Без обмежень |
Без обме-жень |
Списки груп 2020 року вступу доступні за посиланням (ІН-01, ІН-02, ІН-03, ІТ-01, ІТ-02, ІТ-03, ЕП-01, ЕС-01, КБ-01, ПМ-01, СУ-01, СФ-01, ТК-01, ФЕ-01) та (ЕТ-01)
Списки груп 2018 рік вступу доступні за посиланням
16.01.2020 відбулось засідання стипендіальної комісії щодо нарахування додаткових балів рейтингу студентам для призначення стипендії на весняний семестр 2019/2020 н.р..
ПОСТАНОВИЛИ: Нарахувати додаткові бали рейтингу студентам факультету ЕлІТ для призначення стипендії на весняний семестр 2019/2020 н.р..
27.01.2020 відбулось засідання стипендіальної комісії щодо призначення академічної стипендії та соціальної стипендії студентам на весняний семестр 2019/2020 н.р
Виступив заст. декана Гайдабруса Б.В. про призначення академічної та соціальної стипендії студентам факультету ЕлІТ.
ПОСТАНОВИЛИ: Призначити академічну стипендію згідно з рейтингом студентів для отримання стипендії на весняний семестр 2019/2020 н.р.
09.06.2020 відбулось засідання стипендіальної комісії щодо нарахувати додаткових балів рейтингу студентам факультету ЕлІТ для призначення стипендії на осінній семестр 2020/2021 н.р..
26.06.2020 відбулось засідання стипендіальної комісії щодо призначення соціальної стипендії з 01 липня 2020 року по 31 січня 2021 року згідно з рейтингом студентів для отримання стипендії на осінній семестр 2020/2021 н.р.
СЛУХАЛИ: Т.в.о заступника декана Козлову І.І. про призначення соціальної стипендії студентам факультету ЕлІТ.
ПОСТАНОВИЛИ:
Призначити академічну стипендію згідно з рейтингом студентів для отримання стипендії на осінній семестр 2020/2021 н.р.
13.01.2021. відбулось засідання стипендіальної комісії щодо нарахування додаткових балів рейтингу студентам факультету ЕлІТ для призначення стипендій
СЛУХАЛИ: Заступника декана Максима КОЛЕСНИКА про нарахування додаткових балів рейтингу студентам факультету ЕлІТ для призначення стипендій
ПОСТАНОВИЛИ: Нарахувати додаткові бали рейтингу студентам факультету ЕлІТ для призначення стипендій на весняний семестр 2020/2021 н.р..
27.01.2021 відбулось засідання стипендіальної комісії щодо призначення академічної стипендії студентам на весняний семестр 2020/2021 н.р..
9.02.2021р. відбулось засідання стипендіальної комісії щодо призначення соціальної стипендії студентам факультету ЕлІТ.
СЛУХАЛИ: Заступника декана Максима КОЛЕСНИКА про призначення соціальної стипендії студентам факультету ЕлІТ.
ПОСТАНОВИЛИ: Призначити соціальну стипендію з 01 січня 2021 року по 30 червня 2021 року згідно з рейтингом студентів для отримання стипендії на весняний семестр 2020/2021 н.р.
11.06.2021. відбулось засідання стипендіальної комісії щодо нарахування додаткових балів рейтингу студентам для призначення стипендії на осінній семестр 2021/2022 н.р..
29.06.2021р. відбулось засідання стипендіальної комісії щодо призначення соціальної та академічної стипендій на осінній семестр 2021/2022н.р.
Мета та механізм: Процес навчання студента за індивідуальним графіком має на меті зменшити обсяг аудиторної роботи студента. Наприклад, якщо студент вже працює за напрямом спеціальності, посилено займається спортом, активною позанавчальною діяльністю у СумДУ тощо. У цьому випадку студенту зменшується аудиторне навантаження з окремих або всіх дисциплін семестру за особистими домовленостями з викладачами.
Термін навчання: студент за індивідуальним графіком може навчатися протягом одного семестру.
Документи бажано оформити до початку нового семестру. Проте можливо і протягом двох тижнів після початку семестру.
Порядок оформлення та підписання паперової форми
• Оформити документ про право на інд. графік: договір про працевлаштування, довідка зі спорт клубу, договір про академічну мобільність тощо.
• Написати заяву на дозвіл навчання за інд. графіком. Підписати її у завідувача випускової кафедри.
• Отримати згоду та умови згоди від кожного викладача у роздруковану таблицю.
• Можна не включати у таблицю деякі дисципліни. Тоді умови їх вивчення залишаться загальними.
• Таблицю з узгодженим переліком дисциплін разом із заявою та документом(ами) що дає право на інд. графік подати на підпис першому заступнику декана (ЕТ233)
• зробити собі фотокопії всього пакету документів на всяк випадок.
Запити оформлені не у відповідності до вищезазначених вимог розглядатися не будуть.
Порядок електронного подання заявки на індивідуальний графік
• Оформити документ про право на інд. графік: договір про працевлаштування, довідка зі спорт клубу, договір про академічну мобільність тощо.
• Зробити фотокопію документу та зберегти одним файлом на декілька сторінок типу .pdf, .tiff etc. Все це можна зробити мобільним телефоном за допомогою відповідного додатку. Так, у iPhone ці можливості є у «Замітках».
• Узгодити особисто з усіма викладачами умови підписання та попросити їх чітко і коротко листом або в чаті розписати умови закриття дисципліни за інд. графіком.
• Зробити скріни усіх переписок. Зі скрінів повинно бути зрозумілим хто саме й про що запитує та хто саме і як саме відповідає. Тобто, імена та назви дисциплін повинні бути видимі. І згода викладача має бути очевидною. Наприклад, викладач має прямо сказати «даю згоду».
• Попросити кожного викладача надати скан власного підпису.
• АККУРАТНО ТА ЕСТЕТИЧНО розмісити скріни та скани підписів у відповідні комірки таблиці.
• Зберегти файл таблиці у форматі .docx.
• Зробити таки самим чином із заявою: попросити завідувача кафедри написати в чаті чи на пошту «не заперечую щодо навчання за індивідуальним графіком на умовах, узгоджених з викладачами» та надати скан свого підпису.
• Скан підпису та скрін діалогу, де очевидне питання та відповідь, а, також, учасники діалогу, акуратно та естетично вставити у файл заяви.
• Заповнити файл заяви своєю конкретикою, вставити скан свого особистого підпису та зберегти у форматі .docx).
• Заповнити форму, куди завантажити три вищезгаданих файли.
• Контакти та спосіб інформування про статус заявки описані у відповідних полях вищезгаданої форми а також у листі, що буде вам написаний після заповнення форми.
Запити оформлені не у відповідності до вищезазначених вимог розглядатися не будуть.
Мета та механізм: Навчання студента за індивідуальним планом (ІНП) має на меті посилення наукової підготовки студента за певним профілем. Наприклад, поглиблене заняття науковою діяльністю, підготовка до вступу в аспірантуру, або цільової підготовки фахівців на замовлення науково-дослідних установ та науково-виробничих підприємств тощо. В цьому випадку студенту замінюється ряд дисциплін на інші – профільні дисципліни, і призначається керівник інд. плану. Як правило саме керівник викладає профільні дисципліни замість дисциплін, що передбачені навчальним планом.
Термін навчання: студент може навчатися один та більше семестрів за індивідуальним планом (до завершення рівня бакалавр, спеціаліст або магістр).
Вимоги до претендентів: На навчання за ІНП можуть переводитися переважно з п’ятого та наступного семестрів студенти, які навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр», та студенті, які навчаються за освітньо-кваліфікаційними рівнями «спеціаліст» (для спеціальностей медичного спрямування – переважно з п’ятого та наступного семестрів навчання) та «магістр», які:
Додатково при вирішенні питань переведення студентів на навчання за ІНП може бути врахована їх участь в наукових конференціях з опублікуванням тез доповідей.
В Сумському державному університеті оцінювання знань студентів відбувається за кредитно-модульною системою (КМС). Графік навчального процесу передбачає розподіл навчального року на 2 семестри, кожен з яких розділений на 3 модульні цикли. Наприкінці кожного семестру проводиться екзаменаційна сесія. Навчальний рік містить 60 кредитів, а семестр – приблизно 30 кредитів навчальної роботи студента. За один тиждень студент виконує приблизно 1,5 кредити навчальної роботи. Кредит – умовна мінімальна одиниця виміру обсягу навчальної роботи студента при вивченні певної складової навчальної програми чи окремої дисципліни, засвоєної студентом під час навчання, яка визначає суму аудиторної та самостійної роботи студента і становить 36 академічних годин. Шкала оцінювання з дисципліни (R) визначається пропорційно до загального обсягу навчальної роботи з дисципліни: R=40*K, К- загальний обсяг навчальної дисципліни у кредитах.
Сума балів (R) | Оцінка ECTS |
Oцінка за національною шкалою | Визначення |
---|---|---|---|
90-100 | A | 5 (відмінно) | Відмінне виконання лише з незначною кількістю помилок |
82-89 | B | 4 (добре) | Вище середнього рівня з кількома помилками |
74-81 | C | В загальному правильна робота з певною кількістю помилок | |
64-73 | D | 3 (задовільно) | Непогано, але з незначною кількістю недоліків |
60-63 | E | Виконання задовольняє мінімальні критерії | |
35-59 | FX | 2 (незадовільно) | Можливе повторне складання |
0-34 | F | Необхідний повторний курс з навчальної дисципліни |