Мета та механізм: Процес навчання студента за індивідуальним графіком має на меті зменшити обсяг аудиторної роботи студента. Наприклад, якщо студент вже працює за напрямом спеціальності, посилено займається спортом, активною позанавчальною діяльністю у СумДУ тощо. У цьому випадку студенту зменшується аудиторне навантаження з окремих або всіх дисциплін семестру за особистими домовленостями з викладачами.
Термін навчання: студент за індивідуальним графіком може навчатися протягом одного семестру.
Документи бажано оформити до початку нового семестру. Проте можливо і протягом двох тижнів після початку семестру.

Порядок оформлення та підписання паперової форми
• Оформити документ про право на інд. графік: договір про працевлаштування, довідка зі спорт клубу, договір про академічну мобільність тощо.
Написати заяву на дозвіл навчання за інд. графіком. Підписати її у завідувача випускової кафедри.
• Отримати згоду та умови згоди від кожного викладача у роздруковану таблицю
• Можна не включати у таблицю деякі дисципліни. Тоді умови їх вивчення залишаться загальними.
• Таблицю з узгодженим переліком дисциплін разом із заявою та документом(ами) що дає право на інд. графік подати на підпис першому заступнику декана (ЕТ233)
• зробити собі фотокопії всього пакету документів на всяк випадок.
Запити оформлені не у відповідності до вищезазначених вимог розглядатися не будуть.

Порядок електронного подання заявки на індивідуальний графік
• Оформити документ про право на інд. графік: договір про працевлаштування, довідка зі спорт клубу, договір про академічну мобільність тощо.
• Зробити фотокопію документу та зберегти одним файлом на декілька сторінок типу .pdf, .tiff etc. Все це можна зробити мобільним телефоном за допомогою відповідного додатку. Так, у iPhone ці можливості є у «Замітках».
• Узгодити особисто з усіма викладачами умови підписання та попросити їх чітко і коротко листом або в чаті розписати умови закриття дисципліни за інд. графіком.
• Зробити скріни усіх переписок. Зі скрінів повинно бути зрозумілим хто саме й про що запитує та хто саме і як саме відповідає. Тобто, імена та назви дисциплін повинні бути видимі. І згода викладача має бути очевидною. Наприклад, викладач має прямо сказати «даю згоду».
• Попросити кожного викладача надати скан власного підпису.
• АККУРАТНО ТА ЕСТЕТИЧНО розмісити скріни та скани підписів у відповідні комірки таблиці.
• Зберегти файл таблиці у форматі .docx.
• Зробити таки самим чином із заявою: попросити завідувача кафедри написати в чаті чи на пошту «не заперечую щодо навчання за індивідуальним графіком на умовах, узгоджених з викладачами» та надати скан свого підпису.
• Скан підпису та скрін діалогу, де очевидне питання та відповідь, а, також, учасники діалогу, акуратно та естетично вставити у файл заяви.
• Заповнити файл заяви своєю конкретикою, вставити скан свого особистого підпису та зберегти у форматі .docx).
Заповнити форму, куди завантажити три вищезгаданих файли.
• Контакти та спосіб інформування про статус заявки описані у відповідних полях вищезгаданої форми а також у листі, що буде вам написаний після заповнення форми.
Запити оформлені не у відповідності до вищезазначених вимог розглядатися не будуть.